Facebook Pixel

Pokyny pro údržbu

Pokyny pro údržbu barvené kolekce

Všechny výrobky jsou ručně barveny. Převážná část výrobků je potištěna sítotiskem nebo patinována. Používáme zdravotně nezávadné švýcarské barvy vysoké kvality, určené pro ekologické barvení bavlny.

  1. Pro dlouhou životnost a stálobarevnost je NUTNÉ všechny naše výrobky prát ručně, naruby a ve vlažné vodě. Používejte pouze tekuté prostředky na černé prádlo!
  2. V umyvadle rozpusťte jednu odměrku tekutého prostředku a teprve potom oděv do lázně ponořte. Nikdy nelijte prací prostředky přímo na oděv! Rychle přeperte, nenechávejte namočené v prací lázni. Po přeprání vymáchejte v čisté vlažné vodě. Můžete použít aviváž. Objemné věci lze nechat odstředit v pračce. Některé barvy mohou vodu lehce obarvit, ale barevnost výrobku zůstává nezměněna. VŠECHNY NAŠE VÝROBKY JSOU PO OBARVENÍ TAKTO VYPRÁNY. Ujišťujeme se tak o dobré fixaci barev a o kvalitě výrobku.
  3. Při potřísnění oděvu jen v jednom místě nikdy nedrhněte pouze zašpiněné místo (obzvlášť ne jarem). Odbarvíte tím nejen flek, ale i část barvy, ze které se uvolní fixativ. Vždy vyperte výrobek celý způsobem výše popsaným.
  4. Všechny oděvy jsou již vysrážené barvením, proto již k dalšímu sražení nedojde. Nošením materiály naopak spíše povolí a změknou.
  5. Žehlete prosím po rubu. Předejdete tak oblýskání tkaniny a prožehlení švů.
  6. Nedoporučujeme pod naše barvené výrobky nosit bílé spodní prádlo. Mohlo by časem dojít k jeho lehkému zabarvení, které je způsobeno třením materiálů o sebe.

Budete-li dodržovat zásady údržby oděvů, věříme, že zůstanete dlouho našimi spokojenými zákazníky.

Případy, kdy není reklamace uznána

  1. V případě, že je oděv vyprán jinak, než se výše popisuje, nebo v jiných přípravcích než jsou tekuté prací prostředky pro černé prádlo. Zvlášť nevhodné jsou: šampóny, sypké prací prášky, prostředky pro praní bílého prádla, mýdla, dětské prášky, prostředky na vlnu či jemné prádlo. Přípravky, které pro praní doporučujeme, neobsahují rozpouštědla a mají schopnost udržet barvu fixovanou.
  2. Oděvy (a nejen naše) neslouží ke každodennímu, intenzivnímu nošení. Obzvlášť oděvy z jemných tkanin (hedvábí, popelín, fáčoviny, viskózy) je nutné střídat. Neexistuje materiál, který by vydržel dvouleté intenzivní nošení, aniž by došel opotřebení. Nevylučujeme sice intenzivní nošení, ale v tomto případě je třeba počítat s faktem, že daná věc se opotřebuje rychleji a není možné ji reklamovat.
  3. Ve výjimečných případech se u některých zákaznic stává, že u oděvů, které příliš obepínají tělo (těsná trička, apod.), barva reaguje v kombinaci s použitím deodorantů a potu a mohou se v místě podpaží udělat „mapy“. Tento problém jsme sice za dlouhou dobu působení řešili jen výjimečně, přesto na něj upozorňujeme. Jelikož pokaždé šlo o jiný typ deodorantu, domníváme se, že jde spíše o agresivitu potu, než typ deodorantu.
  4. Ojediněle jsme také řešili problém u silnějších zákaznic, které mají v místě rozkroku silnější stehna, které se o sebe třou. V tomto případě doporučujeme volit kalhoty z pevnějších materiálů, nebo počítat s tím, že materiál vystavený neustálému tření, se v tomto místě stane vetchým a má kratší životnost. Obecně to platí o každém materiálu, který je vystaven extrémnímu, nerovnoměrnému tření, např. při nošení tašek. V místech, kde se taška tře o jinou část oděvu, je třeba počítat s ošoupáním, nebo žmolkovatěním materiálu.
  5. Všechny materiály, pakliže neobsahují lycru (elastan), se mohou v určitých partiích časem vytáhnout.
  6. Při koupi a před nošením si výrobek pečlivě prohlédněte, zda nemá vadu, kterou by bylo později nutno reklamovat (např. případné dírky). Musí být také prokazatelné, že byl oděv poškozený již při prodeji a nedošlo k jeho poškození až nošením. Při reklamaci musí být výrobek označen neustřiženou originální visačkou.
  7. Drobné flíčky v batice nejsou brány jako kaz, vznikají při barvení výrobku.

Pro podrobnější informace si, prosíme, přečtěte Reklamační řád Adelaideshop.cz

Výměny:

Zboží lze vyměnit do 14 dnů od zakoupení, ale pouze s neustřiženou, originální visačkou a dokladem o zakoupení (paragonem). Musí být nenošené a nepoškozené. Výměny se nevztahují na zlevněné zboží.