Provoz eshopu je přes prázdniny omezen. Do 16.7. 2017 budeme mimo provoz úplně. Od 16.7 budeme fungovat s malými přestávkami.
+420 222 515 279 adela@adelaideshop.cz

Pokyny pro údržbu

Pokyny pro údržbu. Důležité! Než zakoupíte náš výrobek, musíte vědět:

Všechny naše výrobky jsou ručně barveny. Převážná část výrobků je potištěna sítotiskem a následně ručně domalována. Pro dlouhou životnost a stálobarevnost je NUTNÉ všechny naše výrobky prát ručně, naruby a ve vlažné vodě. Používejte pouze tekuté prostředky na černé či barevné prádlo!!! V umyvadle rozpusťte jednu odměrku tekutého prostředku a teprve potom oděv do lázně ponořte, nikdy nelijte prostředky pro praní přímo na oděv. Rychle přeperte (nenechávejte namočené v prací lázni), po přeprání vymáchejte v čisté vlažné vodě. Můžete použít aviváž. Objemné věci můžete nechat odstředit v pračce. VŠECHNY VÝROBKY JSOU PO OBARVENÍ TAKTO VYPRÁNY, abychom se ujistili o fixaci barev a ujistili se o kvalitě výrobku. Některé barvy mohou vodu lehce obarvit, ale barevnost výrobku zůstává nezměněna. Při potřísnění oděvu jen v jednom místě, nikdy nedrhněte pouze zašpiněné místo (obvzlášť ne jarem) odbarvíte tím nejen flek, ale i část barvy ze které se uvolní fixativ. Vždy vyperte výrobek celý, způsobem výše popsaným. Žehlete po rubu, předejdete tak oblýskání tkaniny a prožehlení švů. Drobné flíčky v batice nejsou brány jako kaz, vznikají při barvení výrobku. Nedoporučujeme pod tmavé oděvy a naše výrobky nosit bílé spodní prádlo. Mohlo by časem dojít k jeho lehkému zašpinění, které je způsobeno třením materiálů o sebe. Používáme zdravotně nezávadné švýcarské barvy vysoké kvality, určené pro ekologické barvení bavlny.

Všechny oděvy jsou již vysrážené barvením, proto již k dalšímu sražení nedojde. Nošením materiály naopak spíše povolí a změknou.

Pakliže-že budete dodržovat správné zásady údržby oděvů, věříme, že budete dlouho spokojení zákazníci.


Případy kdy není reklamace uznána:

Pro podrobnější informace si, prosíme, přečtěte Reklamační řád Adelaideshop.cz

  1. v případě, že je oděv vyprán jinak než se výše popisuje, nebo v jiných přípravcích než jsou tekuté prostředky pro černé a barevné prádlo. Zvlášť nevhodné jsou: šampóny, sypké prací prášky, prostředky pro praní bílého prádla, mýdla, dětské prášky, prostředky na vlnu či jemné prádlo. Přípravky, které pro praní doporučujeme neobsahují rozpouštědla a mají schopnost udržet barvu stále fixovanou.
  2. oděvy (a nejen naše) neslouží ke každodennímu, intenzivnímu nošení. Obvzlášť oděvy z jemných tkanin (hedvábí, popelín, fáčoviny, viskózy) je nutné střídat. Neexistuje materiál, který by vydržel dvouleté intenzivní nošení, aniž by došel upotřebení. Nevylučujeme sice intenzivní nošení, ale v tomto případě je třeba počítat s faktem, že daná věc se opotřebuje rychleji a není možné ji reklamovat.
  3. ve výjimečných případech se u některých zákaznic stává, že u oděvů, které příliš obepínají tělo (těsná trička apod.) barva reaguje v kombinaci s použitím deodorantů a potu a mohou se v místě podpaží udělat mapy. Tento problém jsme sice za dlouhou dobu působení řešili jen výjimečně, přesto na něj upozorňujeme. Jelikož pokaždé šlo o jiný typ deodorantu, domníváme se, že jde spíše o agresivitu potu, než typ deodorantu.
  4. ojediněle jsme také řešili problém u silnějších zákaznic, které mají v místě rozkroku silnější stehna, které se o sebe třou. V tomto případě doporučujeme volit kalhoty z pevnějších materiálů, nebo počítat s tím, že materiál vystavený neustálému tření, se v tomto místě stane vetchým a nemá takovou životnost. Obecně to platí o každém materiálu, který je vystaven extrémnímu, nerovnoměrnému tření. Stává se to i při nošení tašek. V místech, kde tašku třeme o jinou část oděvu, musíme s ošoupáním, nebo žmolkovatěním materiálu počítat.
  5. všechny materiály, pakliže-že neobsahují lycru (elastan), se mohou v určitých partiích časem nošením vytáhnout.
  6. při koupi a před nošením si výrobek pečlivě prohlédněte, zda nemá vadu, kterou byste chtěli později reklamovat. Zvlášť případné dírky a podobně je nutné řešit přímo po zakoupení (výrobek musí mít neustřižené originál cedulky) kdy je prokazatelné, že byl oděv poškozený již při prodeji a nedošlo k jeho poškození při nošení.


Výměny:

Zboží lze vyměnit do 14 dnů od zakoupení, ale pouze s neustřiženou, originál visačkou a dokladem o zakoupení ( paragonem). Nenošené, nepoškozené. Nevztahuje se na zlevněné zboží, které již měnit nelze.